11 voedingsmiddelen voor je libido

Er zijn veel factoren die je zin in seks of je libido bepalen. Naast psychologisch en sociale factoren bepaalt je voeding je libido. De volgende voedingsmiddelen zullen je libido verhogen.

Voeten

Voeding 1: Pure chocolade
Eet chocolade met een gehalte van ten minste 70%. Hoe hoger hoe beter; maar dat is naar onze zin vrij bitter. Chocolade bevat fenylethylamine dat je het gevoel geeft alsof je verliefd bent.

Voeding 2: Avocado
De Azteken noemen dit ook wel de testikelboom. Avocado bevat foliumzuur dat je meer energie geeft. Kalium reguleert de werking van de schildklier. Vitamine B6 helpt bij de aanmaak van mannelijke geslachtshormonen.

Voeding 3: Amandelen
De geur van amandelen verhoogt de passie van vrouwen. De essentiële vetzuren zorgen voor de productie van hormonen bij mannen.

Voeding 4: Pompoenzaad
Pompoenzaad bevat veel van het mineraal zink. Zink is nodig voor de aanmaak van het mannelijk geslachtshormoon testosteron.

Voeding 5: Asperges
Asperges bevat zowel kalium als foliumzuur. Beide zijn nodig voor een goed libido.

Voeding 6: Broccoli
Broccoli bevat veel vitamine C, dat goed is voor de bloedsomloop.

Voeding 7: Frambozen
Frambozen bevatten stoffen die zowel het seksueel uithoudingsvermogen als je libido versterken.

Voeding 8: Rauwe oesters
Oesters bevatten veel van het mineraal zink. Zink is nodig voor de aanmaak van het mannelijke geslachtshormoon testosteron en sperma.

Voeding 9: Wilde zalm
Wilde zalm bevat veel omega-3-vetzuren, data een belangrijke bouwsteen van zenuwen zijn. Deze vetzuren zijn essentieel om een depressie te bestrijden en je stemming te verbeteren. Daarnaast verhogen ze je seksuele uithoudingsvermogen.

Voeding 10: Ginseng
Om je algemene en je seksuele uithoudingsvermogen te verhogen, is ginseng een geschikt middel.

Voeding 11: Pruimen
Vroeger werden gedroogde pruimen in bordelen gegeten om in de stemming te komen.

BRAVO voor jouw levensstijl

Over Paul Strijbos

BRAVO voor jouw levensstijl: - Breinactiviteiten - Rusten en bewegen - Ademen - Voeden - Opruimen
Dit bericht werd geplaatst in 4. Voeden, Archief, Rond de zwangerschap en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s